ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტი
პროექტის პირველ დღეს, გიუნელთან ერთად დავათვალიერე ილიაუნის ყველა კორპუსი. ძალიან მომეწონა A კორპუსი. პროექტის მეორე დღეს დავწერე ჩვენი გეგმა, თუ სად წავალთ და რას ვიზამთ, ინტერნეტში ვიპოვე სანდო ინფორმაცია ილიაუნის შესახებ, ასევე გავეკეთე კითხვარი, სადაც ბავშვებს ვთხოვე, რომ შეავსონ. კითხვები საერთოდ უნივერსიტეტზეა, სწავლაზეა და ასე შემდეგ მეოთხე დღეს, ლალესთნ ერთდ წავედი ილიაუნის ბიბლიოთეკაში, ლიგამუსში. დაცვამ საშუალება მოგვცა, რომ ავიდეთ მეორე სართულზე,. გვითხრა, რომ აქ სადარბაზო ოთახია და აქ ხშირად ტრენინგები და სხვადასხვა ღონისძიება ტარდება. . მეცხრე დღეს გიუნელთან შევქმნით ფოტო გალერეა, სადაც ავტვირთეთ ბევრი საინტერესო ფოტო. (შაღიკ არზუმანიანი)
პროექთის მესამე დღეს კვლევა ჩავატარე ილიაუნის სტუდენტების შორის. მივიღე ძალიან დადებითი შედეგი. 100 სტუდეტიდან 98 უყვარს ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტს. ეს საამაყი შედეგია.
მეოთხე დღეს, შაღიკთან ერთად, წავედი ბიბლიოტეკაში. წავიკითხე ილია ჭავჭავაძის შესახებ. ილია ჭავჭავაძე ჩემთვის ძალიან მნიშნელოვანი პირია, რადგან ვსწავლობ უნივერსიტეტში, რომელს მისი სახელით უწოდეს.
მეხუთე დღეს maps.google'ში რუკა გავაკეთე. მოვინიშნე ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ადგილმდებარეობა.(ლალე ალიზადე)
მე პროექტის პირველ დღეს შაღიკთან ერთად ილიაში ვისეირნე. პროექტის მერვეს დღეს ვიდეოები ვიპოვე ინტერნეტიდან და შევიტანე ბლოგზე. სტუდენტებს შევეკითხე, თუ რა მოსწონთ ილიაში უფრო მეტად, რომელი კორპუსი და სხვა. უმრავლესობა თქვა, რომ ყველაზე მეტად მოსწონს D კორპუსი, უნიფუდი და ლექტორები. მეცხრე დღეს, შაღიკთნ ერთად, ბლოგზე დავამატე ფოტო- გალერია. ილიას შესახებ. ინტერნეტიდან ვიპოვეთ ბევრი სურათი. სტუდენტების აზრით, ილია სხვა უნივერსიტეტებთან შედარებით უფრო განვითარებულია.( გიუნელ აფანდიევა)
პროექტის პირველ დღეს, გიუნელთან ერთად დავათვალიერე ილიაუნის ყველა კორპუსი. ძალიან მომეწონა A კორპუსი. პროექტის მეორე დღეს დავწერე ჩვენი გეგმა, თუ სად წავალთ და რას ვიზამთ, ინტერნეტში ვიპოვე სანდო ინფორმაცია ილიაუნის შესახებ, ასევე გავეკეთე კითხვარი, სადაც ბავშვებს ვთხოვე, რომ შეავსონ. კითხვები საერთოდ უნივერსიტეტზეა, სწავლაზეა და ასე შემდეგ მეოთხე დღეს, ლალესთნ ერთდ წავედი ილიაუნის ბიბლიოთეკაში, ლიგამუსში. დაცვამ საშუალება მოგვცა, რომ ავიდეთ მეორე სართულზე,. გვითხრა, რომ აქ სადარბაზო ოთახია და აქ ხშირად ტრენინგები და სხვადასხვა ღონისძიება ტარდება. . მეცხრე დღეს გიუნელთან შევქმნით ფოტო გალერეა, სადაც ავტვირთეთ ბევრი საინტერესო ფოტო. (შაღიკ არზუმანიანი)
პროექთის მესამე დღეს კვლევა ჩავატარე ილიაუნის სტუდენტების შორის. მივიღე ძალიან დადებითი შედეგი. 100 სტუდეტიდან 98 უყვარს ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტს. ეს საამაყი შედეგია.
მეოთხე დღეს, შაღიკთან ერთად, წავედი ბიბლიოტეკაში. წავიკითხე ილია ჭავჭავაძის შესახებ. ილია ჭავჭავაძე ჩემთვის ძალიან მნიშნელოვანი პირია, რადგან ვსწავლობ უნივერსიტეტში, რომელს მისი სახელით უწოდეს.
მეხუთე დღეს maps.google'ში რუკა გავაკეთე. მოვინიშნე ილიას სახელმწიფო უნივერსიტეტის ადგილმდებარეობა.(ლალე ალიზადე)
მე პროექტის პირველ დღეს შაღიკთან ერთად ილიაში ვისეირნე. პროექტის მერვეს დღეს ვიდეოები ვიპოვე ინტერნეტიდან და შევიტანე ბლოგზე. სტუდენტებს შევეკითხე, თუ რა მოსწონთ ილიაში უფრო მეტად, რომელი კორპუსი და სხვა. უმრავლესობა თქვა, რომ ყველაზე მეტად მოსწონს D კორპუსი, უნიფუდი და ლექტორები. მეცხრე დღეს, შაღიკთნ ერთად, ბლოგზე დავამატე ფოტო- გალერია. ილიას შესახებ. ინტერნეტიდან ვიპოვეთ ბევრი სურათი. სტუდენტების აზრით, ილია სხვა უნივერსიტეტებთან შედარებით უფრო განვითარებულია.( გიუნელ აფანდიევა)
Комментариев нет:
Отправить комментарий